Z H2
 

Koda modela  ZR1000KLF, KLFA, KLFB
Barve Črna, črnordeča, črnozelena
Vrsta motorja Tekočinsko hlajen, 4-taktni vrstni štirivaljnik
Prostornina 998 cm³
Vrtina x hod 76 x 55 mm
Kompresijsko razmerje 11,2 : 1
Največja moč 147,1kW {200 KM} pri 11.000 vrt
Največji navor 137,0 Nm pri 8.500 vrt
Največja hitrost 299 km/h
Sistem ventilov DOHC, 16 ventilov
Sistem dovoda goriva Vbrizg goriva: φ 40 mm x 4, dvojne šobe vbrizga
Sistem sesanja Kawasaki super-polnilnik
Mazanje Prisilno mazanje, mokri karter z oljnim hladilnikom
Menjalnik 6 prestav
Pogon Zatesnjena veriga
Sklopka Asistentna in zdrsljiva, mokra večlamelna, ročna
Vrsta okvirja Jeklena rešetka
Pnevmatike spredaj 120/70ZR17M/C (58W)
Pnevmatike zadaj 190/55ZR17M/C (75W)
Vzmetenje spredaj Obrnjene vilice 43 mm z negativnima vzmetema, blaženje stiska in povrata, nastavitev poseda
Vzmetenje zadaj Nihajne vilice, novi Uni-Trak s plinskim blažilnikom z nahrbtnim rezervoarjem in negativno vzmetjo, blaženje stiska, blaženje povrata, popolnoma nastavljiv posed
Zavore spredaj Dvojna polplavajoča 290 mm koluta, dvojne radialno vpete  4-batne  Brembo M4.32 monoblok čeljusti
Zavore zadaj Enojni 226 mm kolut, dvobatna čeljust
D x Š x V 2.085 x 810 x 1.130 mm 
Medosje 1.455 mm
Odmik od tal 140 mm
Višina sedeža 830 mm
Mokra teža 239 kg
Posoda goriva 19 litrov
Poraba goriva 5,7 /100km
Izpust CO2 148 g/km
Emisijski razred Euro 4
Tehnologije TFT barvni števec, ECC tempomat, KTRC,  KEBC, KLCM, KQS, IMU, KCMF, KIBS, 3 načini moči, kazalnik varčne porabe goriva, kazalnik prestave, povezava s pametnim telefonom, LED luči

TFT Meter - Thin-Film Transistor Meter
ECC - Electronic Cruise Control
LED - All LED Lighting

KTRC - Kawasaki TRaction Control
KEBC - Kawasaki Engine Brake Control
KLCM - Kawasaki Launch Control Mode
KQS - Kawasaki Quick Shifter (up & down)
IMU - Inertial Measurement Unit
KCMF - Kawasaki Cornering Management Function
KIBS - Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System
KSC - Kawasaki Smartphone Connectivity